Huren als particulier is erg eenvoudig bij ons. U hoeft slechts aan een aantal dingen te denken:

Geldig legitimatiebewijs
Als u bij ons komt huren, vragen wij een geldig legtimatiebewijs. Dit kan een geldige identiteitskaart, rijbewijs of paspoort zijn. Wij maken hier een kopie van die wij bewaren zolang de betreffende huuropdracht open staat. U mag uiteraard ook zelf een kopie meenemen of ons deze per mail toesturen. Als u uw account op onze website aanmaakt, kunt u uw legitimatiebewijs direct uploaden, of laten kopiëren bij de eerste keer huren.


Betaling van borgsom
Als particuliere klant betaalt u bij ons altijd een borgsom. Deze borgsom is gebaseerd op de huurprijs en deze is vooraf vastgesteld. Als u uw gehuurde product komt ophalen, dient u het borgbedrag ter plekke aan onze balie per pin te voldoen;

Wij accepteren geen contant geld.


Verrekening borgsom

Als u het product bij ons retourneert, kijken wij deze voor u na en maken wij de rekening op. U ziet hierdoor direct hoe deze opgebouwd is. Wij verrekenen het totaalbedrag van de rekening met de betaalde borgsom, waarna u het verschil direct bij ons retour pint. Hierdoor heeft u uw geld zo snel als mogelijk terug op uw rekening. Is het huurbedrag hoger uitgevallen dan de betaalde borg, dan dient u het verschil direct per pin te voldoen.

Herroepingsrecht
Als particuliere klant heeft u, vanaf het moment van online aanvragen, 14 dagen herroepingsrecht. Het herroepen van uw aanvraag of order dient per e-mail te gebeuren op info@burgersverhuur.nl. Bij een herroeping (annulering) van de order wordt de betaalde borgsom in zijn geheel terug gestort op uw rekening. Uw herroepingsrecht vervalt op het moment als de order reeds is aangevangen binnen de herroepingstermijn. Wijzigen van de order blijft dan uiteraard wel mogelijk.